31.03.2012

Eksperyment - życie codzienne...

Właśnie obejrzałem film Eksperyment
Dlatego taka późna pora, owej notki
Wiecie co jest najgorsze ?
Że to co się działo w filmie
Dzieję w normalnym życiu
Przerażające ?
Prawdziwe...
Tylko w normalnym życiu
Więzienie to szkoła, praca a czasem nawet dom...

Najgorsze jak władzę dostanie ta osobą która władzy dostatecznie nie potrafi ogarnąć
Mam tak samo w pracy
Dać komuś władzę, choć troszkę więcej możliwości do kierowania ludźmi
Albo to wykorzysta umiejętnie
Albo pójdzie tą drugą drogą
Będzie szydził, poniżał
Niszczył ludzi psychicznie
Tworząc przy tym złą atmosferę
Nie budując przy tym do siebie respektu

Kto ze mną pracuje wie o czym mówię
O jakie typy chodzi
Kiedyś sam miałem możliwość być wyżej
Można ogarnąć całą ekipę
Z szacunkiem i uśmiechem
Wtedy maszyna idzie do przodu
Z dobrymi wynikami i recenzjami
Nie tracąc przy tym dobrego zdania i szacunku

Kwestia podejścia
Owszem trzeba zwrócić uwagę
Nie dać sobie wejść na głowę
Można to zrobić umiejętnie
Tylko nie każdy potrafi

Pooglądajcie ten film
Zobaczycie o co mi chodzi

Wszystko to nas otacza
Jak nie w pracy, to w szkole, na studiach wszędzie
Tylko boimy się powiedzieć STOP !

Jest hierarchia wszędzie ale wszystko z głową
Taka przestroga dla tych
Którym władza szybko stuka do głowy

Jeśli źle złożyłem zdania, to przepraszam. Godzina robi swoje. Naszło mnie pisanie o 3 w nocy. Ale tak czasem mam. Tym razem dopadło mnie po filmie. Liczę na waszą wyrozumiałość.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz problem z wpisaniem komentarza ze swoim nickiem, wystarczy dać Nazwa/adres URL. Gdzie w Nazwie dajesz swój pseudonim lub imię a jeśli chcesz możesz dać swój adres URL (adres strony)jeśli posiadasz swoją stronę.